Viewability reports για video διαφημίσεις από την Google.
Η Google ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες ότι θα αρχίσει να
παρέχει στους διαφημιζόμενους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θέαση των
digital video διαφημίσεων τους από τους χρήστες.
Συγκεκριμένα, η Google θα ενημερώνει για το τι ποσοστό από
τις video διαφημίσεις ενός διαφημιζόμενου προβλήθηκαν κατά τουλάχιστον το 50%
και για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα.
Η συγκεκριμένη viewability αναφορά θα είναι διαθέσιμη για
όλες τις καμπάνιες που τρέχουν μέσω της τεχνολογίας DoubleClick της Google, με
τα εκάστοτε στατιστικά να είναι διαθέσιμα μέσω των reporting εργαλείων της
υπηρεσίας αυτής.
Αργότερα μέσα στο 2015, η Google σχεδιάζει να παρέχει
viewability αναφορές και για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στο YouTube,
καθώς και να εμπλουτίσει τις αναφορές αυτές με περισσότερα στοιχεία, όπως τον
μέσο όρο του χρόνου θέασης μιας διαφήμισης, αν αυτή προβλήθηκε στο background
του χρήστη ή αν έπαιζε χωρίς ήχο.
(πηγή: fortunegreece)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου