Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2015

Γλυκά και ζάχαρη: 9 υγιεινές εναλλακτικές

Σύμφωνα με τις έρευνες, κάθε φορά που έχουμε επιθυμία για γλυκό δεν ‘αναζητάμε’ κάποιο θρεπτικό συστατικό που μας λείπει, αντιθέτως οι λιγούρες αυτές είναι αποτέλεσμα της ‘συναισθηματικής κατανάλωσης φαγητού’ ή κακών συνηθειών.
Γνωρίζοντας ότι ο οργανισμός σας δεν σας στέλνει μηνύματα ότι χρειάζεστε σοκολάτα (δεν έχετε άλλωστε αναρωτηθεί γιατί δεν έχετε την ίδια λιγούρα για λαχανικά;)μπορείτε να βρείτε τρόπους να αποφύγετε αυτή την κακή συνήθεια. Βρίσκοντας υγιεινές εναλλακτικές στα γλυκά που περιέχουν ζάχαρη και λιπαρά θα μπορέσετε να ικανοποιήσετε τις λιγούρες χωρίς να πάρετε πολλές θερμίδες.

Αντί για σοκολάτα…

Επιλέξτε 30 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας με 70% κακάο που περιέχει αντιοξειδωτικά και λιγότερη ζάχαρη.
Μια μπανάνα με μαύρη σοκολάτα: Λιώστε την σοκολάτα υγείας και περιχύστε πάνω από μια κομμένη μπανάνα
Σοκολάτα με γιαούρτι: Αναμείξτε 170 γραμμάρια γιαούρτι με δύο κουταλιές κακάο. Αν θέλετε προσθέστε λίγο μέλι!
Αντί για γλύκισμα…

Αποξηραμένα δαμάσκηνα: Επιλέξτε τα δαμάσκηνα που είναι γλυκά και περιέχουν 25 θερμίδες το καθένα.
Αποξηραμένοι χουρμάδες: Περιέχουν φυτικές ίνες και θα σας χορτάσουν!
Ρόδι: Ένα φρέσκο ρόδι περιέχει λίγες θερμίδες και φυτικές ίνες που θα σας χορτάσουν και θα ικανοποιήσουν την όρεξή σας για κάτι γλυκό
Αντί για σνακ…

Ποπ κορν: Φτιάξτε μια μερίδα ποπ κορν από καλαμπόκι μόνοι σας στο σπίτι για να μειώσετε τις θερμίδες.
Φιστίκια Αιγίνης: 30 γραμμάρια φιστίκια Αιγίνης παρέχουν την απαραίτητη πρωτεΐνη αλλά και φυτικές ίνες με μόλις 160 θερμίδες.

Δημητριακά: Επιλέξτε δημητριακά με φρούτα χωρίς ζάχαρη και συνδυάστε το με γιαούρτι ή γάλα.

(πηγή: kathimerini)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips