Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015

Ρίξε την μπάκα


Ο Alan Aragon, διαιτολόγος, σου δίνει 4 τρόπους για να αποκτήσεις 6-pack και να το κρατήσεις μέχρι το 2025.

1. Περίμενε με όρεξη κάθε γεύμα
Ετσι θα μείνεις πιστός στη δίαιτά σου για πολύ καιρό. Βρες τις τροφές που σου αρέσουν, είτε είναι βιολογικές (π.χ. κρέας, πουλερικά, φρούτα, λαχανικά, όσπρια) είτε ελαφρώς επεξεργασμένες (π.χ. δημητριακά ολικής άλεσης, τυρί και γάλα).

2. Πάρε όση πρέπει
Βάλε την πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα και σνακ της ημέρας. Παράδειγμα: χτύπα στο μπλέντερ 1 φλ. καφέ, 2 παγάκια, 1 μπανάνα, ¼ φλ. καρύδια και 1 μεζούρα πρωτεΐνη σε σκόνη με άρωμα σοκολάτας.

3. Μέτρα τι τρως
Είναι σημαντικό να βαθμολογείς τις επιδόσεις σου στο τραπέζι. Κράτα σκορ για κάθε γεύμα ή προσπάθησε να βγάζεις μια γενική βαθμολογία, που θα δείχνει πώς τα πήγες στη διάρκεια της ημέρας. Ετσι θα φανεί αμέσως πότε υποκύπτεις στις κακές διατροφικές συνήθειες.

4. Αντάμειψε τον εαυτό σου
Οταν είσαι πιστός στη δίαιτά σου, επιβράβευσε τον εαυτό σου με ένα 10% έξτρα θερμίδων σε σχέση με αυτές που έχεις υπολογίσει. Για παράδειγμα, σε μια δίαιτα στην οποία λαμβάνεις 2.000 θερμίδες ημερησίως, δώσε στον εαυτό σου 200 επιπλέον θερμίδες.

πηγή: menshealth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips