Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2015

6 tips για να καταναλώνεις (πολύ) λιγότερες θερμίδες

Εάν δεν ακολουθείτε μια συγκεκριμένη δίαιτα αλλά παρ’όλα αυτά θέλετε να προσέξετε τη σιλουέτα σας και την υγεία σας καλό είναι να γνωρίζετε κάποιους απλούς διατροφικούς κανόνες ώστε να μην καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεστε. 6 απλά tips θα σας βοηθήσουν να ακολουθείτε καθημερινά μια υγιεινή και ισορροπημένη δίαιτα και να χάσετε το περιττό βάρος:

1.Πρωινό: Ένα καλό πρωινό μπορεί να καθορίσει όλες τις διατροφικές επιλογές που θα κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προτιμήστε, λοιπόν, ένα γεύμα με πρωτεΐνη (όπως τα αυγά), υδατάνθρακες (όπως το ψωμί ολικής άλεσης), φυτικές ίνες (λαχανικά και φρούτα) και καλά λιπαρά (όπως  το αβοκάντο).

2.Αποφύγετε τα παχυντικά τρόφιμα: Μην αγοράζετε τρόφιμα που παχαίνουν, που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης ή λιπαρών. Έτσι κάθε φορά που θα πεινάτε θα επιλέγετε κάτι πιο υγιεινό.

3. Επιλέξτε πότε θα φάτε κάτι παχυντικό: Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να καταναλώσει το αγαπημένο σας γεύμα ή γλυκό αλλά θέστε και όρια. Για παράδειγμα, μία φορά την εβδομάδα, ή το Σαββατοκύριακο, φάτε ό, τι θέλετε αλλά φροντίστε ώστε να κάνετε υγιεινές επιλογές την υπόλοιπη εβδομάδα.

4. Μοιραστείτε: Όταν βγαίνετε για φαγητό έξω μην στερηθείτε το γλυκό ή το ορεκτικό. Επιλέξτε, όμως, να μοιραστείτε το φαγητό με την παρέα σας για να καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες.

5.Υγιεινές επιλογές: Φροντίστε ώστε να έχετε στο σπίτι σας τα υλικά για να φτιάξετε ελαφριά και υγιεινά γεύματα. Γεμίστε το ψυγείο σας με φρούτα, λαχανικά, φρέσκα προϊόντα και φτιάξτε σνακ για κάθε ώρα της ημέρας.

6. Προσοχή στα ποτά: Αποφύγετε χυμούς που περιέχουν ζάχαρη αλλά και αλκοολούχα ποτά που περιέχουν πολλές θερμίδες. Αν βγείτε έξω το βράδυ, κάντε πιο έξυπνες επιλογές και προτιμήστε ένα ποτήρι κρασί ή ανθρακούχο νερό.

πηγή: kathimerini

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips