Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Βάλε την άσκηση στη καθημερινότητά σου

Η άσκηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην προσπάθεια αδυνατίσματος, δυστυχώς όμως, οι περισσότεροι δυσκολεύονται να την εντάξουν στο πιεσμένο ωράριο τους. Οι ώρες της ημέρας δεν είναι αρκετές για να χωρέσει ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής, κυρίως όταν δουλειά, οικογένεια και προσωπική ζωή πρέπει να συμπιεστούν σε ένα 24ωρο.

Οι ειδικοί συνιστούν τουλάχιστον 30 λεπτά σωματικής άσκησης κάθε μέρα, έστω μία βόλτα στο τετράγωνο με τα πόδια. Μια άλλη καλή ιδέα είναι οι ασκήσεις ενίσχυσης της δύναμης, γιατί οι μύες καίνε πιο πολλές θερμίδες και σε κάνουν να δείχνεις πιο αδύνατος! Αυτά μπορεί να σου φαίνονται βουνό, υπάρχουν όμως τρικ για να χωρέσεις την άσκηση στο πρόγραμμα σου ακόμα κι όταν νιώθεις πως δεν έχεις καθόλου χρόνο.

Ξύπνα νωρίς:
Οι πιο πολύ αντιστέκονται στη λύση αυτή, δεν θέλουν να χάσουν αυτά τα τελευταία πολύτιμα λεπτά.
Σκέψου το όμως! Η πρωινή άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Ξεκίνα ξυπνώντας 30 λεπτά νωρίτερα για μία βόλτα στη γειτονιά ή ένα βίντεο με ασκήσεις. Εντάξει, η πρώτη εβδομάδα θα είναι δύσκολη, όταν όμως συνηθίσεις θα δεις πως η πρωινή άσκηση θα σου δίνει ενέργεια και δύναμη για όλη την ημέρα. Σε λίγο καιρό, θα ανυπομονείς για το πρωινό ξύπνημα.

Ασκήσου στο διάλειμμα που έχεις για μεσημεριανό:
Οι πιο πολύ έχουν κάθε μεσημέρι μια ώρα διάλειμμα για μεσημεριανό. Συνήθως όμως, το φαγητό δεν χρειάζεται τόση ώρα. Έτσι λοιπόν, σπαταλάς το υπόλοιπο της ώρας για να απαντάς σε email ή αν χαζεύεις στο Internet. Δεν είναι καλύτερα αντί για αυτό να εκμεταλλεύεσαι τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο για να κάνεις μια βόλτα γύρω από το γραφείο σου; Θα δεις πως αυτό θα σου βελτιώσει τη διάθεση και θα σε κάνει πιο αποδοτικό για το υπόλοιπο της ημέρας.

Ασκήσου ενώ βλέπεις τηλεόραση:
Μετά τη δουλειά και το φαγητό, χαζεύεις μπροστά στην τηλεόραση; Μπορείς ταυτόχρονα να γυμνάζεσαι! Ειδικά αν έχεις κάποιο όργανο γυμναστικής, βάλτο απέναντι από την τηλεόραση ώστε να γυμνάζεσαι καθώς "χαζεύεις". Αν όχι, γυμνάσου κάνοντας κοιλιακούς ή ραχιαίους την ώρα του διαφημιστικού διαλείμματος. 

Ασκήσου σε δόσεις:
Δεν είναι απαραίτητο να γυμνάζεσαι συνεχόμενα για πολλή ώρα. Φτάνει να κάνεις αρκετά γυμναστικά διαλείμματα των 5 - 10 λεπτών. Για παράδειγμα, πάρκαρε μακρυά από εκεί που θέλεις να πας ή χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για τις κυλιόμενες. Έτσι, σιγά σιγά θα δεις αποτελέσματα.

 Η γυμναστική δεν είναι αγγαρεία. Ξεκινώντας θα καταλάβεις πως σε κάνει να νοιώθεις υγιής και δυνατός!

Σε λίγο θα αναρωτιέσαι γιατί δεν άρχισες νωρίτερα!

πηγή: zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips