Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2015

Καταπολέμησε τη μελαγχολία των γιορτών με τη "διατροφή καλής διάθεσης"!

Δες ποιες τροφές πρέπει να βάλεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο για να έχεις καλή διάθεση και λιγότερο άγχος αυτά τα Χριστούγεννα!

Ναι, υπάρχουν κάποιες τροφές που επιδρούν στην ψυχολογία μας και μας φτιάχνουν τη διάθεση. Ποιες είναι αυτές;

1. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα λαχανικά περιέχουν φυλλικό οξύ , ασβέστιο , μαγνήσιο , βιταμίνη Κ. Το φυλλικό οξύ έχει χρησιμοποιηθεί ως συμπλήρωμα διατροφής ενάντια στην κατάθλιψη . Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν επίσης ενώσεις που βοηθούν τη διαδικασία αποτοξίνωσης του ήπατος.

2. Μύδια-στρείδια
Τα στρείδια και τα οστρακοειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β12. Η βιταμίνη Β12 είναι σημαντική για τους νευροδιαβιβαστές του εγκεφάλου και των νεύρων και η έλλειψή της μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη και το άγχος .

3. Ψάρια και ιχθυέλαια
Μελέτες έχουν δείξει ότι η υψηλή κατανάλωση ψαριών μειώνει την κατάθλιψη. Αυτό μπορεί εν μέρει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα ψάρια είναι μια καλή πηγή ω- 3 λιπαρών οξέων, που είναι ένα αποτελεσματικό συμπλήρωμα στη θεραπεία για την κατάθλιψη.

4. Ξηροί καρποί
Είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Ε. Μελέτες απέδειξαν ότι η πρόσληψη 30 γρ. ανάλατων, ωμών, ξηρών καρπών (καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια) ημερησίως οδήγησε σε μείωση της κατάθλιψης .

5. Βατόμουρα και άλλα μούρα
Τα μούρα και ειδικά τα μύρτιλλα, προστατεύουν τον εγκέφαλο, όπως έχει αποδειχτεί. Η κατανάλωση δύο μερίδων βατόμουρα την εβδομάδα συνδέθηκε με μείωση του κινδύνου της νόσου του Αλτσχάιμερ με 35 %. Επίσης καταπολεμά το άγχος και προκαλεί ευεξία.

6. Όσπρια
Τα όσπρια όπως οι φακές, τα ρεβίθια και τα φασόλια περιέχουν υψηλά επίπεδα φολικού οξέος και ψευδαργύρου , τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ως αποτελεσματικά συμπληρώματα για τη θεραπεία της κατάθλιψης.

7. Μαύρη σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα και το κακάο (σκόνη από μη καβουρντισμένους κόκκους κακάο) περιέχουν πολυφαινόλες, ένα είδος αντιοξειδωτικών που βρίσκονται στα φυτά, τα οποία προκαλούν ηρεμία και ευχαρίστηση, σύμφωνα μελέτες.

8. Κουρκουμάς
Το ενεργό συστατικό που περιέχει είναι η κουρκουμίνη , μια αντιφλεγμονώδης ένωση που έχει πολύ αποτελεσματική αντικαταθλιπτική δράση. Μπορείς να ρίξεις λίγη σκόνη στο τσάι σου ή να τον προσθέσεις στα καθημερινά πιάτα όπως βάζεις το τσίλι.

πηγή: faysbook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips