Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2016

Μήπως το υπνοδωμάτιό σας σας αρρωσταίνει;

Οι μέρες που το υπνοδωμάτιό σας απειλούσε την υγεία σας έρχονται στο τέλος τους με 6 απλές αλλαγές!
Έχετε κάνει τα αδύνατα-δυνατά για να μετατρέψετε το υπνοδωμάτιό σας σε καταφύγιο από την τρέλα και το άγχος της καθημερινότητας. Αλλά πίσω από την εικόνα του απόλυτου ησυχαστηρίου παραμονεύουν μικρές κι αόρατες απειλές για την υγεία σας. Διαβάστε παρακάτω για να βρείτε 6 κινήσεις που θα σας βοηθήσουν αν τις ξεσκεπάσετε και να τους κάνετε έξωση από το υπνοδωμάτιό σας!

Βγείτε στα παράθυρα Μην ξεχνάτε να αερίζετε το υπνοδωμάτιο σας καθημερινά. Για ποιο λόγο; Πέρα από τον καθαρό αέρα που θα πλημμυρίσει το χώρο σας, με αυτόν τον τρόπο θα ξεφορτωθείτε τα επιβλαβή αέρια που συγκεντρώνονται σε αυτόν.

Φ όπως Φυτά Ναι, τα έχουμε ξαναπεί: τα φυτά χαρίζουν το χρώμα και το απίστευτο –φυσικό– στιλ τους στο χώρο σας. Αλλά υπάρχουν κι άλλοι (καλύτεροι) λόγοι για να τους ανοίξετε την πόρτα του υπνοδωματίου σας μιας και απελευθερώνουν οξυγόνο και φιλτράρουν τις επιβλαβείς χημικές ενώσεις που εκπέμπουν τα καθαριστικά και τα απορρυπαντικά με τα οποία φροντίζεται για την καθαριότητα του χώρου σας. 

Αφιονιστείτε ...τοποθετώντας στο υπνοδωμάτιό σας έναν ιονιστή αέρα. Για ποιο λόγο; Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να καθαρίσετε το χώρο σας από τους επικίνδυνους ρύπους και τα αλλεργιογόνα, όπως τα ακάρεα της σκόνης και τη γύρη.

Πιάστε το ξεσκονόπανο Μπορεί να έχετε ήδη πει «ναι» στον ιονιστή αέρα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το ξεσκονόπανο ή η σκούπα σας παίρνουν μόνιμο απαγορευτικό από το χώρο σας. Χρησιμοποιήστε τα για να λάμψετε «δύσκολες» περιοχές όπου η σκόνη λατρεύει να συγκεντρώνεται, όπως το πάτωμα, τα σοβατεπί και τα περβάζια. Και ναι, ακόμα και όσοι δηλώνουν ότι λατρεύουν την καθαριότητα αμελούν να καθαρίσουν αυτά τα σημεία!

Στο πλυντήριο Στα σεντόνια σας βρίσκουν καταφύγιο, μεταξύ άλλων, τα νεκρά κύτταρα και τα ακάρεα της σκόνης, τα οποία μπορεί να σας προκαλέσουν διάφορα προβλήματα υγείας όπως άσθμα ή ακμή! Τα κακά νέα είναι ότι δε μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτά άπαξ και δια παντώς. Τα καλά νέα: είναι ότι πλένοντας τα σεντόνια, το πάπλωμα και τις μαξιλαροθήκες κάθε 7-10 μέρες θα περιορίσετε τις επιπτώσεις που έχουν στην υγεία σας.

Βγάλτε τα σεντόνια σας ... εκτός υπνοδωματίου και αφήστε τα να πάρουν λίγο καθαρό αέρα. Με αυτόν τον τρόπο, θα βάλετε στοπ στην υγρασία που συσσωρεύεται ανάμεσα σε αυτά και το στρώμα του κρεβατιού σας και η οποία δημιουργεί κατάλληλο περιβάλλον για την αναπαραγωγή των ακάρεων.

πηγή: spyrossoulis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips