Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

Λεμόνια: Διατροφικά tips

Μολονότι τα λεμόνια περιέχουν τη διπλάσια ποσότητα καλίου
σε σχέση με το ασβέστιο είναι ωστόσο μια τροφή ασβεστίου διότι κανένα άλλο λαχανικό ή φρούτο δε περιέχει μία ανάλογη ποσότητα αυτού του στοιχείου.

Τα λεμόνια όπως και τα γκρέιπ φρουτ εξαιτίας της περιεκτικότητας τους σε μέταλλα και οξέα είναι κυρίαρχα καθαριστικοί, αντισηπτικοί και θεραπευτικοί παράγοντες και προτείνονται σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις όπου υπάρχει τάση για δημιουργία πύου ή έχει ήδη δημιουργηθεί.

Τα λεμόνια προτείνονται όταν υπάρχει ανάγκη για μεγάλη ποσότητα ασβεστίου. Είναι σημαντικά όπου υπάρχει ανάγκη για κάλιο ή φώσφορο και δεν υπάρχει αντένδειξη για ασβέστιο. 

Στο κάλιο βρίσκουμε τον παράγοντα ο οποίος τρέφει το μυϊκό σύστημα, θεραπεύει τα τραύματα και μειώνει τον πόνο. Το κάλιο όταν ενώνεται με το φώσφορο τρέφει τον εγκέφαλο και τα νευρικά κύτταρα με σωστή τροφή. 

Το ασβέστιο προτείνεται σε όλες τις περιπτώσεις αιμορραγίας, αιμορραγίας στη μήτρα, φυματίωσης, ραχίτιδας, μαλάκυνσης των οστών, θραύσης των οστών, στην περίοδο της εγκυμοσύνης για την δημιουργία των οστών του εμβρύου, πληγών, άσθματος και πυρετού που προέρχεται από κατάρρουν εξαιτίας της οσφρήσεως γύρεως ή σκόνης και της θεραπείας των αλκαλοποιημένω ιστών όπως και της ισχυροποίησης της καρδιάς και των τενόντων.

της Γεωργίας Κατσογριδάκη κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος 

πηγή: zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips