Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

10 Σούπερ Τροφές που Καίνε Λίπος

Οι τροφές που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις το budget και τη ζυγαριά χαμηλά.

01. Χάσε κιλα με το Καλημέρα
Το αυγό είναι η πιο εύκολη στη μεταφορά φυσική πηγή πρωτεΐνης, η οποία σου δημιουργεί αίσθημα κορεσμού. Τρώγοντας μια ομελέτα για πρωινό, θα είσαι πλήρης την υπόλοιπη μέρα. (Πηγή: Journal of the American College of Nutrition)

02. Καλή Ψαριά
Τα λιπαρά οξέα του τόνου αυξάνουν τα επίπεδα λεπτίνης στον οργανισμό σου κι έτσι χορταίνεις γρηγορότερα. Κατανάλωνε μεγαλύτερη ποσότητα, για να βγάλεις τα τσιμπολογήματα από το καθημερινό πρόγραμμά σου. (Πηγή: Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν)

03. Κατανάλωση Εν Λευκώ
Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, ασβέστιο κι έχει λίγες θερμίδες. Τρώγοντας γιαούρτι 3 φορές τη μέρα, θα χάσεις 22% περισσότερο σωματικό βάρος μέσα σε 3 μήνες. (Πηγή: Πανεπιστήμιο του Τενεσί)

04. Ανέβασε τη Θερμοκρασία
Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζεις ότι η καψαϊκίνη αυξάνει το μεταβολισμό σου. Για καλύτερο αποτέλεσμα, πρόσθεσε κόκκινη πιπεριά μέσα σε χυμό ντομάτας και θα αυξήσεις την καύση θερμίδων κατά 28%. (Πηγή: Κέντρο Ανθρώπινης Διατροφής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας)

05. Κάνε Πατάτα
Μια καλοψημένη με τη φλούδα έχει 6 γρ. φυτικές ίνες. Αύξησε τη συνολική λήψη στα 10 γρ. την ημέρα και θα περιορίσεις την αποθήκευση λίπους στο σώμα σου. (Πηγή: Journal of Obesity)

06. Χτύπα (το) Ξύλο
Η κανέλα ρίχνει τα επίπεδα ινσουλίνης, οπότε αποθηκεύεται μικρότερη ποσότητα ζάχαρης ως λίπος. (Πηγή: American Journal of Clinical Nutrition)

07. Πάρε Κόκκινη
Η διαδικασία της πέψης συνοδεύεται από καύση θερμίδων και το κόντρα φιλέτο είναι ο καλύτερος τρόπος να χάσεις βάρος. Κάνοντας ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες, θα κάψεις 20% περισσότερες θερμίδες σε σχέση με ένα αντίστοιχο σε υδατάνθρακες. (Πηγή: Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας)

08. Κάνε Ροκανίσματα
Τα καρότα δεν ξεχωρίζουν για την ενέργεια που σου προσφέρουν, αλλά επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό, χωρίς να σε επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες. Ετσι μπορείς φας μεγάλες ποσότητες, χωρίς να ανησυχείς για το τι θα δείξει η ζυγαριά. (Πηγή: Mayo Clinic)

09. Λιώνει (το Λίπος) για Σένα
Το ασβέστιο που διαθέτουν τα τυριά μπορεί να περιορίσει το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς σου. Το ένταμ περιέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα ασβεστίου από κάθε άλλο τυρί. (Πηγή: Nutrition Journal)

10. Βγάλε το Ψωμί σου
Δύο φέτες ψωμί σίκαλης προσφέρουν στον οργανισμό σου 4,4 γρ. φυτικές ίνες. Αυτή η ποσότητα επιβραδύνει την πέψη, γεγονός που θα σε βοηθήσει να μην πέσεις στην ανάγκη ενός παχυντικού σνακ αργότερα. (Πηγή: Institute of Food)

πηγή: menshealth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips