Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά φέρνοντας την άνοιξη στο πιάτο σας

Οι κρύες ημέρες του χειμώνα μας αποχαιρετούν και ο καιρός μέρα με τη μέρα γίνεται όλο και πιο ανοιξιάτικος. Αν ο χειμώνας σας αποχαιρετά με κιλά, η άνοιξη είναι η κατάλληλη εποχή για να χάσετε τα λίγα παραπάνω κιλά και να είστε σε φόρμα.

Ήρθε η ώρα να περιορίσετε τη ζάχαρη
Μπορείτε να αντικαταστήσετε τις παραπάνω ποσότητες ζάχαρης που καταναλώνατε τα βροχερά και κρύα απογεύματα του χειμώνα με ανοιξιάτικες πιο υγιεινές γλυκές επιλογές. Αντικαταστήσετε τα γλυκά, τα μπισκότα και όλες αυτές τις λιχουδιές, με σταφίδες, βάλτε φυσική γλυκαντική ουσία στέβια στον καφέ σας, αντικαταστήστε τη ζάχαρη με το μέλι και υποκύψτε στον πειρασμό 1-2 φορές την εβδομάδα, αν νιώθετε ότι τίποτε άλλο δεν σας καλύπτει.

Επιλέξτε προϊόντα ολικής άλεσης
Δώστε περισσότερη βάση στην ολική άλεση, σε σημείο που να ξεπερνάει το 50% της καθημερινής μας κατανάλωσης δημητριακών. Ο λόγος είναι ότι τα επεξεργασμένα δημητριακά στερούνται πολλά από τα θρεπτικά τους συστατικά, όπως και φυτικές ίνες, ενώ απεναντίας η ολική άλεση είναι πολύ πιο θρεπτική, πλούσια σε φυτικές ίνες που μπορεί να βοηθήσει να χάσετε εάν με δυο κιλά.

Αποχαιρετήστε το αλάτι
Καθημερινά λαμβάνετε μέσω της διατροφής σας πολύ περισσότερο αλάτι απ’ όσο νομίζετε καθώς οι επεξεργασμένες-τυποποιημένες τροφές περιέχουν ποσότητες αλατιού. Περιορίστε το αλάτι από τη διατροφή σας και θα έχετε όφελος όχι μόνο στη σιλουέτα σας αλλά και στην υγεία σας γιατί σύμφωνα με έρευνες μειώνοντας 1000mg νατρίου από την καθημερινή διατροφή σας, μειώνετε ταυτόχρονα και τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων μέχρι 9%. Από δω και πέρα προτιμήστε προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και φροντίστε να μην περνάτε το 1 κουταλάκι του γλυκού –ή και λιγότερο- την ημέρα στα διάφορα φαγητά σας (αφαιρώντας, μάλιστα, και το νάτριο που περιέχουν ήδη κάποιες τροφές, από τα 1 κουταλάκι, τελικά μένει πολύ λιγότερο). Ακόμη, απαρνηθείτε τις κονσέρβες, τα έτοιμα σνακ και όταν τρώτε έξω, ζητήστε να μην χρησιμοποιήσουν πολύ αλάτι στο πιάτο σας.

Αντισταθείτε στα κορεσμένα λιπαρά
Μείνετε, μακριά από τα τρανς λιπαρά, αλλά μειώστε και τα κορεσμένα λιπαρά, καταναλώνοντας μικρότερες ποσότητες βουτύρου, γαλακτοκομικών και λίπους κρέατος.

Βάλτε την άνοιξη στο πιάτο σας
Μειώνοντας όλα τα παραπάνω στη διατροφή σας και αυξάνοντας όλα τα φρούτα και λαχανικά που βρίσκονται στην εποχή τους, αποτελεί τη μοναδική εγγύηση ότι θα απαλλαγείτε από κάποια παραπάνω κιλά. Μερικά από τα φρούτα και τα λαχανικά εποχής που μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας είναι το αβοκάντο, τα αντίδια, το κουνουπίδι, το σπανάκι, το ραπανάκι, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το γκρέιπφρουτ, τα λεμόνια, τα μανταρίνια, τα πορτοκάλια, τα ραδίκια, οι αγκινάρες, ο αρακάς, το μπρόκολο, το παντζάρι, τα σπαράγγια κ.ά.

πηγή: govastileto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips