Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

5 τροφές που σου κάνουν lifting από απόψε κιόλας

Η λάμψη πηγάζει από μέσα μας, λένε, και δεν έχουν άδικο αφού η διατροφή είναι σε αρκετές περιπτώσεις πιο σημαντική από τις κρέμες ή τις θεραπείες ομορφιάς.
Τα θρεπτικά συστατικά ορισμένων τροφών μπορούν να δώσουν στην επιδερμίδα σου την σφριγηλότητα, τη λάμψη και την ενυδάτωση που χρειάζεται. Ανακάλυψε τι πρέπει να τρως και τι πρέπει να αποφεύγεις για να ξυπνήσεις αύριο το πρωί πιο λαμπερή από ποτέ:

Τι πρέπει να τρως

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Το σπανάκι, το μαρούλι, η λόλα, η ρόκα και όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, όπως μαγνήσιο, φολικό οξύ και σίδηρο που κάνουν καλό στην υγεία σου αλλά και στην επιδερμίδα σου. Πρόσθεσε αυτά τα λαχανικά στο πρωινό, στο μεσημεριανό αλλά και το βραδινό σου.

Πικρές και ξινές τροφές: Τα λεμόνια και το γκρέιπφρουτ που έχουν πικρή και ξινή γεύση βοηθούν στην αποτοξίνωση και την πέψη. Πρόσθεσε λίγο λεμόνι στο νερό που πίνεις το πρωί και μια μερίδα γκρέιπφρουτ στη σαλάτα σου για να έχεις πιο λαμπερή επιδερμίδα.

Αβοκάντο: Το αβοκάντο περιέχει θρεπτικά συστατικά που είναι ιδανικά για την υγεία του εγκεφάλου, την εξισορρόπηση των ορμονών αλλά και την επιδερμίδα. Πρόσθεσε αβοκάντο στη σαλάτα, στο smoothie και στο γλυκό που θα φτιάξεις.

Τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση: Το ξινολάχανο, οι πίκλες, το τυρί σπόρων αλλά και η μπίρα είναι τροφές που περιέχουν μεγάλα ποσοστά βιταμινών και θρεπτικών συστατικών, είναι πλούσιες σε ένζυμα, αποκαθιστούν τη σωστή ισορροπία των βακτηρίων μέσα στο έντερο και κάνουν καλό στην πέψη. Αυτό σημαίνει ότι τρώγοντας λίγο, παίρνει πολλά συστατικά που δεν κάνουν καλό μόνο στον οργανισμό σου αλλά και στο πρόσωπό σου.

Κακάο: Το κακάο δεν είναι μόνο η ιδανική, διαιτητική εναλλακτική στη σοκολάτα αλλά περιέχει και συστατικά που σου δίνουν ενέργεια και καλύτερη διάθεση. Επιπλέον, το κακάο μειώνει την καταστροφή των κυττάρων του νευρικού συστήματος και δίνει λάμψη στην επιδερμίδα σου.

Τι πρέπει να αποφεύγεις

Επεξεργασμένα τρόφιμα
Τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν συντηρητικά και πρόσθετα και ευθύνονται για διάφορες παθήσεις, για παχυσαρκία, γρηγορότερη γήρανση αλλά και φλεγμονές. Προσπάθησε να αποφύγεις γεύματα σε κονσέρβες ή κατεψυγμένα, συσκευασμένα σνακ και επεξεργασμένα κρέατα.

πηγή: joytv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips