Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2015

Το 6-PACK που αντέχει στο χρόνο

O Sean Lerwill, γυμναστής και ηθοποιός σου δίνει 10 βασικά tips σωματικής άσκησης, για να βάλεις φρένο στη φθορά του οργανισμού σου.

1. ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ
Κάνε ασκήσεις κωπηλατικής 3 λεπτά πριν από κάθε προπόνηση. Θα σηκώνεις πιο πολλά κιλά.

2. ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ
Προστατεύουν τον εγκέφαλό σου από την εξασθένηση που σχετίζεται με την ηλικία. 

3. ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ
Προσάρμοσε τη δυσκολία, ώστε να βγάζεις πάντα όλο το πρόγραμμα.

4. ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Βάλε τις στο καθημερινό πρόγραμμα, για να δυναμώσεις τη μέση σου.

5. ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ
Οι λίγες επαναλήψεις με πολλά κιλά αυξάνουν την τεστοστερόνη.

6. ΖΗΣΕ ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ
Η αεροβική υψηλής έντασης έχει διπλάσια οφέλη σε σχέση με το τρέξιμο σε μέτριο ρυθμό.

7. ΠΟΔΗΛΑΤΟ
Οσο περισσότερο χρόνο περνάς στη σέλα τόσο λιγότερο παραμένουν τα κόπρανα στο έντερό σου.

8. ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ
Κάνε 20 διαφραγματικές αναπνοές καθημερινά, ώστε να χαλαρώνεις τους καμπτήρες των ισχίων.

9. ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Οι ασκήσεις που απαιτούν έκρηξη συμβάλλουν στην καύση λίπους και σε σώζουν από την υπέρταση.

10. ΠΡΟΣΘΙΟ
Οσοι κολυμπούν τακτικά ζουν περισσότερο από όσους τρέχουν.

(πηγή: menshealth)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips