Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2015

Πόσο νερό και πότε πρέπει να το πίνεις για να χάσεις κιλά

Το νερό δεν μπορεί ως δια μαγείας να κάψει το περιττό λίπος, όμως σύμφωνα με μια έρευνα μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά. Η επικεφαλής της έρευνας, η γιατρός Helen Parretti εξέτασε μαζί με την επιστημονική ομάδα της, 84 παχύσαρκους ενήλικες για 12 εβδομάδες που ακολουθούσαν μια υγιεινή διατροφή.

41 από τους συμμετέχοντες έπιναν 500ml νερό πριν από κάθε γεύμα ενώ 43 συμμετέχοντες έπρεπε πριν από κάθε γεύμα να φαντάζονται ότι ήταν χορτάτοι πριν από κάθε γεύμα. Όσοι έπιναν νερό κατάφεραν τελικά να χάσουν κατά μέσο όρο 1,3 κιλά περισσότερα από τους υπόλοιπους, ενώ όσοι έπιναν νερό πριν από κάθε γεύμα της ημέρας έχασαν περίπου 4,3 κιλά μέσα σε 12 εβδομάδες.

Σύμφωνα με την Parretti «Με το να πίνει κανείς 500 ml τρεις φορές την ημέρα, πριν από κάθε γεύμα, μπορεί να μειώσει το βάρος του. Εάν συνδυάσει, μάλιστα, τη διατροφή με γυμναστική θα καταφέρει να χάσει το επιθυμητό βάρος. Δεν χρειάζεται πολλή δουλειά και μπορεί να το ακολουθήσει ως συμβουλή οποιοσδήποτε είναι πολυάσχολος». Όπως λένε οι ειδικοί, το νερό μπορεί να δημιουργήσει αίσθημα κορεσμού με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε τελικά λιγότερες θερμίδες σε κάθε γεύμα.

πηγή: Γυναίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips